MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z / D
MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z / D
Bespaar brandstof, met behoud van kilometerrendement
- Brandstofbesparing
- Kilometerpotentieel
- Veelzijdig op de weg / autosnelweg
- Veilig in elk seizoen
-
MICHELIN X® MULTI™ : geschikt voor nationaal en regionaal vervoer op alle soorten wegen
-
Een radiofrequentie-identificatiechip (RFID) is een intelligent, draadloos elektronisch apparaat dat kan worden gebruikt om unieke items te identificeren volgens een standaardsysteem, teneinde de desbetreffende gegevens op te slaan en over te dragen.
-
Het 3PMSF-symbool kenmerkt winterbanden die speciaal zijn ontworpen om voldoende tractie en mobiliteit te bieden bij verplaatsing onder winterse omstandigheden. Deze markering wordt toegekend op basis van een regelgevende test die de tractie bij acceleratie op een wegdek met opgehoopt sneeuw van alle nieuwe vrachtwagenbanden meet. De band behoort tot deze categorie op voorwaarde dat het een dergelijke test met succes doorstaat. De markering van de desbetreffende classificatie wordt weergegeven op de zijwand van de band. De banden met het label 3PMSF zijn eveneens voorzien van de markering M+S
- Herprofileerbaar (Meer weten)
Alle afmetingen (4)
Multi positie
Aandrijvingspositie
Labels
Vind hier alle info over labelen
Vind hier alle info over labelen
Technische specificaties
Product | MICHELIN X MULTI ENERGY Z - 315/70R22.5 |
---|---|
Positie | Alle posities |
M+S | Ja |
3PMSF | Ja |
RFID | Alle posities |
Algehele diameter
De algehele diameter van de band en niet alleen die van de velg |
1015 mm |
Algehele breedte
De breedte van de band tussen de twee zijwanden |
317.3 mm |
Goedgekeurde velgen | 9.00x22.5 |
Minimale dubbele afstandswaarde
De minimale scheidingsruimte bij dubbele configuratie |
359 mm |
Maximale snelheid (km/h) | 120 |
Maximale belasting per band enkele montage | 8000 kg |
Maximale belasting per band dubbele montage | 13400 kg |
Belastingsindex (draagvermogen) | 156 |
Snelheidsindex | L |
CAI
De Europese artikelnummering |
798717 |
Informatie omtrent loopvlakvernieuwing
Theoretische herprofileringsdiepte | 3 |
---|---|
Herprofileringsbreedte | 8 - 10 |
Mes | R3 - R4 |
Herprofileringspatroon |
|